Сканер рейкового контролю G-Scan
  • Особливості

Вперше розроблений у 2005 році за сприяння Network Rail, рейковий інструмент G-Scan посилає спрямовані хвилі по всій довжині рейки для пошуку областей зміни поперечного перерізу. Спрямовані хвилі, що створюються в рейці, здатні виявляти тріщини та корозію в будь-якій частині рейки, включаючи «підошву» й «носик». Через цю здатність виявляти області корозії, які зазвичай приховані від високочастотних методів доступу до рейки з головки, система G-Scan часто використовується для перевірки залізничних переїздів, які схильні до корозії опори, але які важко оглянути без порушення як залізничним, так і автомобільним транспортом.

Отримати комерційну пропозицію

Особливості

Хвилевідна перевірка, що виконується за межами залізничного переїзду, дозволяє оглянути ділянку, поки дорога ще повністю перебуває в робочому стані; залізничний рух часто не порушується, якщо інтервал поїздів досить великий. Результати дозволяють ранжувати переходи, продовжуючи обов'язковий час підйому для одних переходів і віддаючи пріоритет заміні інших.

Поточне покоління G-Scan використовує електроніку Wavemaker ® ​​G4 і програмне забезпечення WavePro для збору, аналізу та складання звітів про хвилевідні дані.

 Доступні версії

Стандартні розміри для пристрою G-Scan: CEN50, CEN54, CEN56 і CEN60, хоча можуть бути виготовлені спеціальні розміри для різних розмірів рейок у діапазоні від 36 кг/м до 61 кг/м.