facebook

Установка наземного живлення GPU-409

  • Особливості

Особливості

Електронний контроль за допомогою цифрового дисплею

Установка наземного живлення GPU-409 має компактний розмір, що не впливає на роботоздатність, але покращує керування нею біля літака й робить мобільною. Основною властивістю є безщітковий генератор високої ефективності, що працює на 1846 об./хв, забезпечуючи економічне використання палива та зменшений рівень звуку за швидкої перехідної характеристики й виключного підтримання частоти.

Алюмінієві і скловолокнові панелі із захисним покриттям, установленим на міцну раму з оцинкованої сталі, забезпечують тривалий термін експлуатації. Маневреність підвищується гумовою торсіонною підвіскою, малим радіусом розвороту, простими гальмами прямої дії та безпечним, не падаючим водилом. GPU відповідає найновішим американським і європейським нормами викидів в атмосферу. Доступні різні двигуни, що відповідають нормам за викидами в атмосферу.

Керування двигуном

Електронні регулятори двигуна забезпечують точне регулювання частоти і швидкий перехідний процес. Захист двигуна від низького тиску мастила й підвищення температури охолоджувальної рідини запрограмовані в електронному блоку керування. Роз’єм для діагностики двигуна забезпечує зв’язок із двигуном. За допомогою SAE J1939 CANBUS відображаються параметри роботи двигуна, зокрема:

  • Швидкість, напруга, час роботи
  • Тиск мастила й температура охолоджувальної рідини
  • Відсоток навантаження на конкретний момент
  • Активні та збережені сервісні коди
  • Вибір різних мов, американські й метричні системні одиниці

Рівень палива відображається у %. Стандартними є функції попередження про низький рівень палива, вимкнення, автоматичне нагрівання й охолодження, аварійне зупинення.

Характеристики генератора

400 Гц, 115 / 220 В, діапазон регулювання +/- 15 %, три фази, чотиридротове з’єднання типу «зірка», глухозаземлена нейтраль, обертове поле, безщітковий, з повітряним охолодженням, однопідшипниковий, безпосередньо підключений до двигуна.

Керування двигуном

Цифровий модуль керування генератором (GCM) із регулюванням напруги, захистом від замикань і дисплеєм робочих параметрів. GCM стежить за 400 Гц і 28,5 В постійного струму на виході, коли вони використовуються. Вбудовані компенсатор падіння напруги на лінії 400 Гц і 28,5 В постійного струму та обмежувач постійного струму. Напруга, струм, потужність і частота відображаються на LCD-моніторі з підсвічуванням. Несправності відображаються й фіксуються:

  • Завищена частота: 420 Гц протягом 5 с
  • Занижена частота: 380 Гц протягом 7 с
  • Завищена напруга: 130 В протягом 2 с
  • Занижена напруга: 100 В протягом 7 с
  • Перевантаження: 125 % протягом 5 хв за коефіцієнта потужності 0,8

Характеристики двигуна

  • Пусковий двигун на 24 В
  • Надміцний іскровий розрядник / глушник
  • Повнопотокові масляні й паливні фільтри
  • Очищувач повітря сухого типу
  • Дві 12-Вові батареї
  • Тип штовхача – вентилятор
  • Вимкнення за низького рівня охолоджувальної рідини

Електричні характеристики

  • Номінальне навантаження: 90 кВА за коефіцієнта потужності 1,0
  • Перевантаження: 125 % протягом 5 хв за коефіцієнта потужності 0,8
  • Відповідає стандарту MIL-STD 704F
  • Регулювання напруги: відхилення напруги від встановленого значення +/- 1 % у всьому діапазоні навантажень
  • Відхилення напруги +/- 13,8 % під час перехідного процесу від нульового до повного навантаження
  • Напруга перехідного процесу відновлення: +/- 1 % від номінальної напруги протягом 100 мс
  • Модуляція напруги: 0,5 % у стійкому стані
  • Фазовий баланс: < 1 % за збалансованого трифазного навантаження; < 4 % за 1/3 навантаження на 1 фазі й без навантаження на 2 фазі
  • Коефіцієнт гармонік: повний коефіцієнт викривлення гармонік < 2 %. Будь-яке викривлення гармоніки на одній фазі < 1,5 % за коефіцієнта потужності 0,8 лінійного навантаження
  • Коефіцієнт амплітуди: 1,414 +/- 0,07
  • Частотний перехідний режим: +/- 0,1 % у всьому діапазоні навантаження
  • Викривлення частоти +/- 2,5 % під час перехідного процесу від нульового до повного навантаження
  • Час відновлення перехідної частоти: +/- 0,5 % від номінальної частоти протягом 1,5 с
  • Компенсація падіння напруги на лінії: забезпечується підняттям напруги на 10 В на нейтралі, щоб компенсувати падіння напруги на кабелі літака
  • Реєстрація даних по 400 Гц за допомогою USB-накопичувача

Опції

  • Лоток для кабельного штекера / фіксатор водила
  • Другий вихід на 400 Гц
  • Перетворювач напруги: 28,5 В постійного струму з обмеженням за струмом, 800 А постійного і 2500 А пікового. Може бути встановлений на місці.
  • Маяк: жовтий або червоний, блимальний або обертовий
  • Попереджувальні маяки про низький рівень палива й про вимикання
  • Підігрівач блоку двигуна
  • Паливний фільтр / водний сепаратор із підігрівачем

Характеристики шасі

  • Низький рівень шуму: 71 дБ на відстані 7 м
  • Вільний доступ до всіх компонентів
  • Кабельні коробки з котушками кріпляться збоку
  • Паливні бак на 174 л для 8-годинної автономної роботи
  • Рульове колесо з не падаючим водилом
  • Можливість підйому вилковим навантажувачем і такелажні точки
  • Тримач кабельного штекера
  • Плавне вимкнення з поступовим зниженням навантаження
  • Закріплений зовні, на замку, комутатор батарей
зателефонувати