Сервіс та методична підтримка

Сервісна служба ХЛР оснащена за останнім словом техніки, має власний автопарк і здатна моментально відреагувати на будь-які Ваші запити.

Тринадцять висококваліфікованих інженерів проходять регулярне навчання у виробників по всьому світу. Наші фахівці можуть проводити інсталяції обладнання практично будь-якої складності.

13 висококваліфікованих
інженерів

  1. 1 Ви купуєте нове високотехнологічне обладнання
  2. 2 Ми займаємося доставкою
  3. 3 Встановлюємо обладнання
  4. 4 Здійснюємо точне налаштування під Ваші методики та потреби
  5. 5 Навчаємо персонал

Наша компанія надає цілий ряд додаткових послуг, які зазвичай не надають інші компанії.

Сервіс ХЛР: філософія безперервної підтримки
При купівлі обладнання
    • Транспортування до місця установки
    • Пусконалагоджувальні роботи
    • Налаштування, калібрування, валідація та постановка методик
    • Навчання персоналу
    • Допомога у створенні SOP
    У процесі експлуатації
    • Комплексне ТО, кваліфікація, калібрування
    • Ремонт будь-якої складності з використанням оригінальних комплектуючих
    • Маємо технічну підтримку від завода-виробника
    • Організація калібрування в ЦСМ
    Для безперебійної роботи
    • Проведення технічних експертиз
    • Аналіз роботи обладнання і завантаження лабораторії для своєчасного обслуговування
    • Розрахунок бюджету на обслуговування
    • Формування складу запасних частин
    • Гнучка система знижок
    Крім того
    • База документації й допоміжного обладнання
    • Гарантія на проведені роботи
    • Конкурентна ціна
    • Сертифіковані досвідчені фахівці
    • Оперативне реагування: автопарк і можливість віддаленого налаштування
    Наша спеціалізація
    • Оптичні прилади
    • Теплотехнічні прилади
    • Прилади руйнівного контролю
    • Прилади контролю якості
    • Вагове обладнання
    • Обладнання для відбору проб
    Сервісний контракт із ХЛР
    • Це договір, що гарантує Вам виконання пакету сервісних послуг (калібрування, техобслуговування, повірку, діагностику, ремонт тощо)
    • Він передбачає графік запланованих виїздів фахівців ХЛР на Ваше підприємство
    • Фахівці сервісної служби завжди на зв’язку
    • Сервісний контракт попереджує поломки обладнання та суттєво знижує ризики простою виробництва / лабораторії
    • Усі деталі за посиланням