Особливості
Електронний контроль за допомогою цифрового дисплею
Установка наземного живлення GPU-412 має компактний розмір, що не впливає на роботоздатність, але покращує керування нею біля літака й робить мобільною. Основною властивістю є безщітковий генератор високої ефективності, що працює на 1846 об./хв, забезпечуючи економічне використання палива та зменшений рівень звуку за швидкої перехідної характеристики й виключного підтримання частоти.
Алюмінієві та скловолокнові панелі із захисним покриттям, установленим на міцну раму з оцинкованої сталі, забезпечують тривалий термін експлуатації. Маневреність підвищується гумовою торсіонною підвіскою, малим радіусом розвороту, простими гальмами прямої дії та безпечним, не падаючим водилом. GPU відповідає найновішим американським і європейським нормами викидів в атмосферу. Доступні різні двигуни, що відповідають нормам за викидами в атмосферу.
Керування двигуном
Електронні регулятори двигуна забезпечують точне регулювання частоти і швидкий перехідний процес. Захист двигуна від низького тиску мастила й підвищення температури охолоджувальної рідини, запрограмовані в електронному блоку керування. Роз’єм для діагностики двигуна забезпечує зв’язок із двигуном. За допомогою SAE J1939 CANBUS відображаються параметри роботи двигуна, зокрема:
- Швидкість двигуна, напругу, час роботи
- Тиск мастила й температуру охолоджувальної рідини
- Відсоток навантаження на конкретний момент
- Активні та збережені сервісні коди
- Вибір різних мов, американські й метричні системні одиниці
Рівень палива відображається у вигляді %. Стандартними є функції попередження про низький рівень палива, вимкнення, автоматичне нагрівання й охолодження, аварійне зупинення.
Характеристики генератора
400 Гц, 115 / 220 В, діапазон регулювання +/- 15 %, три фази, чотирипровідне з’єднання типу «зірка», глухозаземлена нейтраль, обертове поле, безщітковий, з повітряним охолодженням, однопідшипниковий, безпосередньо підключений до двигуна.
Керування двигуном
Цифровий модуль керування генератором (GCM) з регулюванням напруги, захистом від замикань і дисплеєм робочих параметрів. GCM стежить за 400 Гц і 28,5 В постійного струму на виході, коли вони використовуються. Вбудовані компенсатор падіння напруги на лінії 400 Гц і 28,5 В постійного струму та обмежувач постійного струму. Напруга, струм, потужність і частота відображаються на LCD-моніторі з підсвічуванням. Несправності відображаються й фіксуються:
- Завищена частота: 420 Гц протягом 5 с
- Занижена частота: 380 Гц протягом 7 с
- Завищена напруга: 130 В протягом 2 с
- Занижена напруга: 100 В протягом 7 с
- Перевантаження: 125 % протягом 5 хв за коефіцієнта потужності 0,8
Електричні характеристики
- Номінальне навантаження: 120 кВА за коефіцієнта потужності 1,0
- Перевантаження: 125 % протягом 5 хв за коефіцієнта потужності 0,8
- Відповідає стандарту MIL-STD 704F
- Регулювання напруги: відхилення напруги від встановленого значення +/- 1 % в усьому діапазоні навантажень
- Відхилення напруги +/- 13,8 % під час перехідного процесу від нульового до повного навантаження
- Напруга перехідного процесу відновлення: +/- 1 % від номінальної напруги протягом 100 мс
- Модуляція напруги: 0,5 % у стійкому стані.
- Фазовий баланс: < 1 % за збалансованого трифазного навантаження; < 4 % за 1/3 навантаження на 1 фазі й без навантаження на 2 фазі
- Коефіцієнт гармонік: повний коефіцієнт викривлення гармонік < 2 %. Будь-яке викривлення гармонік на одній фазі < 1,5 % за коефіцієнта потужності 0,8 лінійного навантаження
- Коефіцієнт амплітуди: 1,414 +/- 0,07
- Частотний перехідний режим: +/- 0,1 % у всьому діапазоні навантаження
- Викривлення частоти +/- 2,5 % за перехідного процесу від нульового до повного навантаження
- Час відновлення перехідної частоти: +/- 0,5 % від номінальної частоти протягом 1,5 с
- Компенсація падіння напруги на лінії: забезпечується підняттям напруги на 10 В на нейтралі, щоб компенсувати падіння напруги на кабелі літака
- Реєстрація даних по 400 Гц за допомогою USB-накопичувача.
Характеристики двигуна
- Пусковий двигун на 24 В
- Надміцний іскровий розрядник / глушник
- Повнопотокові масляні й паливні фільтри
- Очищувач повітря сухого типу
- Дві 12-вольтові батареї
- Тип штовхача вентилятор
- Вимкнення за низького рівня охолоджувальної рідини
Характеристики шасі
- Низький рівень шуму: 78 дБ на відстані 7 м
- Вільний доступ до всіх компонентів
- Кабельні коробки з котушками кріпляться збоку
- Паливні бак на 291 л для 8-годинної автономної роботи
- Рульове колесо з не падаючим водилом
- Можливість підйому вилковим навантажувачем і такелажні точки
- Тримач кабельного штекера
- Плавне вимкнення з поступовим зниженням навантаження
- Закріплений зовні, на замку, комутатор батарей
Опції
- Лоток для кабельного штекера / фіксатор водила
- Перетворювач напруги: 28,5 В постійного струму з обмеженням за струмом, 800 А постійного і 2500 А пікового. Може бути встановлений на місці.
- Маяк: жовтий або червоний, блимальний або обертовий
- Попереджувальні маяки про низький рівень палива й вимикання
- Підігрівач блоку двигуна
- Паливний фільтр / водний сепаратор з підігрівачем