facebook

CRT 75 на причепі

  • Особливості
  • Характеристики

Установка динамічного зондування LMSR на причепі – високофункціональний прилад для дослідження ґрунту, який може застосовуватися в різних умовах завдяки повністю гідравлічній системі, що живиться від вбудованого гідравлічного блоку живлення. Транспортування на місце й назад просте і зручне. Три гідравлічні опори забезпечують швидке вертикальне встановлення й стабільність робочого положення. Пристрій може використовуватися для випробувань на носійну здатність і ущільнення ґрунту, а також для відбору проб ґрунту. Можна проводити динамічне зондування за стандартами DP-L, DP-M, DP-H, DP-SH і SPT. Адаптація до різних мас вивантажуваного вантажу здійснюється видаленням або додаванням вагових тіл у механізмі вивантаження. Висота падіння може змінюватися в діапазоні від 50 до 750 мм за допомогою адаптерного кронштейна. Переміщення каретки з вантажем на щоглі здійснюється гідравлічно за допомогою щоглового ланцюга, ручна канатна лебідка не потрібна. Крім того, гідравлічна силова установка може обслуговувати блок або циліндр вилучення штанги.

LMSR на причепі може використовуватися для вибірки вікон за допомогою відбійного гідравлічного молотка. Крім того, можливе розкриття бетонної поверхні алмазним керном. Усі додаткові функції можна перевозити на причепі.

Отримати комерційну пропозицію

Установка динамічного зондування LMSR на причепі – високофункціональний прилад для дослідження ґрунту, який може застосовуватися в різних умовах завдяки повністю гідравлічній системі, що живиться від вбудованого гідравлічного блоку живлення. Транспортування на місце й назад просте і зручне. Три гідравлічні опори забезпечують швидке вертикальне встановлення й стабільність робочого положення. Пристрій може використовуватися для випробувань на носійну здатність і ущільнення ґрунту, а також для відбору проб ґрунту. Можна проводити динамічне зондування за стандартами DP-L, DP-M, DP-H, DP-SH і SPT. Адаптація до різних мас вивантажуваного вантажу здійснюється видаленням або додаванням вагових тіл у механізмі вивантаження. Висота падіння може змінюватися в діапазоні від 50 до 750 мм за допомогою адаптерного кронштейна. Переміщення каретки з вантажем на щоглі здійснюється гідравлічно за допомогою щоглового ланцюга, ручна канатна лебідка не потрібна. Крім того, гідравлічна силова установка може обслуговувати блок або циліндр вилучення штанги.

LMSR на причепі може використовуватися для вибірки вікон за допомогою відбійного гідравлічного молотка. Крім того, можливе розкриття бетонної поверхні алмазним керном. Усі додаткові функції можна перевозити на причепі.

Отримати комерційну пропозицію

Динамічне зондування:

  • Динамічне зондування: DPL 10 кг, DPM 30 кг, DPH 50 кг, SPT 63,5 кг
  • Кількість ударів: 15–30 ударів/хв
  • Висота опускання: 500 / 750 мм
  • Вибірка вікон: діаметр до 90 мм

Технічні характеристики молота:

  • Вага: 25 / 39 кг
  • Кількість ударів: 1150 / 1500 ударів/хв
  • Витрата: 20 / 30 л/хв
  • Тиск у системі: 120 / 125 бар

Технічні характеристики буріння коронкою:

  • Діаметр: 100 / 150 мм
  • Навісне обладнання: головка для буріння на воду
  • Довжина головки: 500 мм

Технічні характеристики:

  • Тиск у систем: 160 бар
  • Гідравлічна олива: BP Energol HLP – HM 46 

Розміри:

  • Довжина: 4500 мм
  • Ширина: 2000 мм
  • Висота: 2750 мм
  • Загальна вага: 500 кг