Особливості
- Похибка визначення місця ушкодження ± 50 м
- Відображення місця пошкодження на карті Google
- На результат не впливає опір КЗ
- Система підходить для всіх типів ліній: постійної та змінної напруги
- Автоматичний розрахунок відстані до місця ушкодження
- Один модуль TDU 100E контролює до 8 ліній
- Програмне забезпечення для автоматичного розрахунку та аналізу
- Визначення природи хвилі, що біжить: пошкодження, блискавка або робота високовольтного вимикача (ВВ)
- Інтерфейси зв'язку: Ethernet, Point-to-point, Dial-up зв'язок
- Синхронізація часу за допомогою вбудованого в блок TDU 100E модуля GPS або IRIG-B зв'язку
- Підключення підстанції: DNP 3.0 або інтерфейс IEC 61850-8 (опція)
- Можливість монтажу без вимкнення обладнання лінії
- Простота налагодження
TFS 2100E – точна та проста в установці система моніторингу повітряних ліній, яка складається з:
- TDU 100E – модуля запису хвиль
- TAS 2100E – програмного забезпечення
Метод D (Double ended) з виміром з обох кінців
Метод D передбачає вимірювання імпульсу, який виникає при КЗ на лінії, на обох кінцях із синхронізацією за часом. Відстань до місця ушкодження визначається різницею приходу імпульсу на кінці лінії.
Метод A (Single ended) вимір з одного кінця лінії
Метод А вимірювання відстані до місця КЗ лінії заснований на вимірюванні на одному з кінців лінії часу між хвилями, що приходять і виникають від КЗ. Час між початковим імпульсом і цим імпульсом, відбитим від місця КЗ (Dt) – це час, протягом якого хвиля проходить відстань до місця ушкодження (XL) двічі:
- XL = Dt · n/2
Метод Е
Метод Е використовує хвилі, що виникають при включенні високовольтного вимикача на пошкодження. Для розрахунку відстані використовується час між включенням вимикача та проходженням відбитого від місця КЗ або місця обриву лінії сигналу.
Порівняння ефективності методів:
- Метод D простіший та забезпечує більшу точність та надійність визначення місця пошкодження лінії
- Метод E дуже корисний при визначенні місця обриву лінії
- Метод А бюджетніший за метод D. Але він менш надійний і точний через складнощі диференціації хвиль, відбитих від місця КЗ з відбитими від іншого кінця лінії, та перехідні процеси при горінні дуги.
Система TFS 2100E використовує метод D як основний метод визначення місця пошкодження лінії.
Методи А та Е – допоміжні.