facebook

GTR FSX

  • Особливості
  • Характеристики

На додаток до наших GTR, які працюють зі звичайним щогловим ланцюгом і механічним скидним вантажем, GTR FSX працює з пневматичним скидним вантажем SPT – єдиним у своєму роді. За допомогою пневматичних вантажів DPM (30 кг / 50 см), DPH (50 кг / 50 см) і, найголовніше, SPT (63,5 кг / 75 см) можливе динамічне зондування й динамічний відбір проб. Пневматичний вантаж працює від двох повітряних компресорів, забезпечуючи понад 40 ударів за хвилину. Буріння в найкращому вигляді, тільки швидше.

GTR FSX має вбудований гідравлічний міст для вилучення штанги з (реальним) зусиллям відведення 14 т – аналогів йому не існує. Під час буріння міст для вилучення переміщується вперед. Після досягнення необхідної глибини він повертається ту саму вісь, що й штанги. Можна починати витягування штанги. З ходом близько 1,4 м міст витягує штанги із землі. Від’єднання стрижнів не потрібне. За допомогою моста штанги можна безпечно підняти в повітря для від’єднання пробовідбірника на кінці після повного вилучення.

GTR FSX повністю управляється за допомогою радіопульта в усьому діапазоні гідравлічних функцій. Це означає, що оператор може перебувати перед машиною та спостерігати за свердловиною, зберігаючи при цьому безпечну відстань до операцій. Радіокерований GTR FSX забезпечує новий рівень безпеки під час виконання бурових робіт. Крім того, GTR FSX має різні типи й розміри ящиків, кронштейнів та контейнерів для всіх інструментів, штанг і аксесуарів, необхідних на Вашому буровому майданчику. Подумайте про це як про мобільну робочу станцію на гусеничному ходу. Більше не потрібно ні перетягувати, ні піднімати речі зі свердловини до свердловини.

.

Отримати комерційну пропозицію

На додаток до наших GTR, які працюють зі звичайним щогловим ланцюгом і механічним скидним вантажем, GTR FSX працює з пневматичним скидним вантажем SPT – єдиним у своєму роді. За допомогою пневматичних вантажів DPM (30 кг / 50 см), DPH (50 кг / 50 см) і, найголовніше, SPT (63,5 кг / 75 см) можливе динамічне зондування й динамічний відбір проб. Пневматичний вантаж працює від двох повітряних компресорів, забезпечуючи понад 40 ударів за хвилину. Буріння в найкращому вигляді, тільки швидше.

GTR FSX має вбудований гідравлічний міст для вилучення штанги з (реальним) зусиллям відведення 14 т – аналогів йому не існує. Під час буріння міст для вилучення переміщується вперед. Після досягнення необхідної глибини він повертається ту саму вісь, що й штанги. Можна починати витягування штанги. З ходом близько 1,4 м міст витягує штанги із землі. Від’єднання стрижнів не потрібне. За допомогою моста штанги можна безпечно підняти в повітря для від’єднання пробовідбірника на кінці після повного вилучення.

GTR FSX повністю управляється за допомогою радіопульта в усьому діапазоні гідравлічних функцій. Це означає, що оператор може перебувати перед машиною та спостерігати за свердловиною, зберігаючи при цьому безпечну відстань до операцій. Радіокерований GTR FSX забезпечує новий рівень безпеки під час виконання бурових робіт. Крім того, GTR FSX має різні типи й розміри ящиків, кронштейнів та контейнерів для всіх інструментів, штанг і аксесуарів, необхідних на Вашому буровому майданчику. Подумайте про це як про мобільну робочу станцію на гусеничному ходу. Більше не потрібно ні перетягувати, ні піднімати речі зі свердловини до свердловини.

.

Отримати комерційну пропозицію

Динамічне зондування:

  • Динамічне зондування: DPM 30,0 кг, DPH 50,0 кг, SPT 63,5 кг
  • Кількість ударів: 40–45 ударів/хв
  • Висота падіння: 500 / 750 мм
  • Динамічний відбір проб: діаметр до 140 мм

Технічні характеристики:

  • Двигун: Honda GX 390
  • Циліндр: 1
  • Паливо: бензин
  • Потужність на 3600 об/хв: 8,7 кВт / 11,7 PS
  • Крутний момент на 3000 об./хв: 26,5 Нм
  • Робочий об’єм: 389 см³
  • Паливний бак: 6,1 л
  • Ємність для оливи: 1,1 л

Розміри:

  • Довжина: 2600 мм
  • Ширина: 790 мм
  • Висота транспортна: 1700 мм
  • Висота щогли: 3100 мм
  • Вага: 1000 кг