facebook

Сервісний контракт – страховка від поломок обладнання та простоїв!

Сервісний контракт – страховка від поломок обладнання та простоїв!

Компанія «Хімлаборреактив» завжди пишалася своєю Сервісною службою! Ще б пак – це 13 висококваліфікованих інженерів, які почуваються мов риба у воді серед приладів руйнівного контролю, оптичних і теплотехнічних приладів, вагового обладнання тощо.

Послуги Сервісної служби ХЛР давно вийшли за межі суто технічного обслуговування. Сервіс від ХЛР – це постійний супровід, методична підтримка, гарантії. А які ще послуги може надати наша Сервісна служба для безперебійної роботи Вашого обладнання? Це прописано в Сервісному контракті, укладання якого гарантуватиме Вам виконання всіх робіт.

Що таке Сервісний контракт

Сервісний контракт – це комплексний договір, який гарантує клієнту виконання пакету сервісних послуг для запобігання поломці обладнання, для зниження ризиків простою виробництва / лабораторії та відновлення працездатності у разі несправності обладнання.

Сервісне обслуговування за контрактом може включати:

  • Калібрування / юстирування без ЦСМ
  • Технічне (профілактичне) обслуговування
  • Технічний аудит
  • Валідацію
  • Повірку, калібрування ЦСМ
  • Ремонт
  • Кваліфікацію
  • Діагностику

Переваги сервісного контракту з ХЛР

  • Можливість оплати частинами
  • Заплановані графіки виїздів фахівців (не потрібно зупиняти лінію – ми враховуємо сезонність)
  • Після профілактичного обслуговування обладнання прослужить довше. Можна не боятися простоїв
  • ТО в руках досвідчених сервісних інженерів, які допоможуть лаборантам з обслуговуванням дорогих і складних приладів
  • Видаємо акт обслуговування для відповідності лабораторії вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 або готуємо обладнання до аудиту
  • Фахівці сервісної служби завжди на зв’язку
  • Можливість планувати бюджет (після ТО зрозуміло, який pecypc у обладнання, як продовжити строк його служби, чи потрібно планувати купівлю запчастин або заміну обладнання)
  • Робота з однією компанією, а не з багатьма підрядниками – зменшення витрат на виїзд різних спеціалістів
  • У разі зміни персоналу Вам не потрібно навчати нових співробітників роботи з приладами, це зроблять сервісні інженери під час замовлення послуги ТО
  • Навіть якщо Ви забули або не знали, ми заздалегідь телефонуємо та нагадуємо про обслуговування, обговорюємо чіткі строки й види робіт

Усі деталі – за посиланням.

У мене є питання...

Вітаю!

Вам, можливо, буде цікаво:
На крок попереду: ХЛР на виставці «Енергетика в промисловості 2025»
21 / 10 / 2025
На крок попереду: ХЛР на виставці «Енергетика в промисловості 2025»
ХЛР на «ДорТехЕкспо 2025»: технології, що змінюють підхід до контролю матеріалів
17 / 10 / 2025
ХЛР на «ДорТехЕкспо 2025»: технології, що змінюють підхід до контролю матер...
На перехресті інновацій і надійності: що представить ХЛР на «ДорТехЕкспо»
07 / 10 / 2025
На перехресті інновацій і надійності: що представить ХЛР на «ДорТехЕкспо»
З повагою та вдячністю – до захисників і захисниць України
01 / 10 / 2025
З повагою та вдячністю – до захисників і захисниць України
Новий стандарт професійної мікроскопії разом із Fein Optic та ХЛР
29 / 09 / 2025
Новий стандарт професійної мікроскопії разом із Fein Optic та ХЛР
Новітні технології Elementar в Україні – офіційно від ХЛР
29 / 09 / 2025
Новітні технології Elementar в Україні – офіційно від ХЛР
ХЛР на Budmix 2025: як тримати темп і якість будівництва під контролем
26 / 09 / 2025
ХЛР на Budmix 2025: як тримати темп і якість будівництва під контролем
Вітаємо з Днем Незалежності!
23 / 08 / 2025
Вітаємо з Днем Незалежності!
зателефонувати