Сервісний контракт – страховка від поломок обладнання та простоїв!
Сервісний контракт – страховка від поломок обладнання та простоїв!

Компанія «Хімлаборреактив» завжди пишалася своєю Сервісною службою! Ще б пак – це 13 висококваліфікованих інженерів, які почуваються мов риба у воді серед приладів руйнівного контролю, оптичних і теплотехнічних приладів, вагового обладнання тощо.

Послуги Сервісної служби ХЛР давно вийшли за межі суто технічного обслуговування. Сервіс від ХЛР – це постійний супровід, методична підтримка, гарантії. А які ще послуги може надати наша Сервісна служба для безперебійної роботи Вашого обладнання? Це прописано в Сервісному контракті, укладання якого гарантуватиме Вам виконання всіх робіт.

Що таке Сервісний контракт

Сервісний контракт – це комплексний договір, який гарантує клієнту виконання пакету сервісних послуг для запобігання поломці обладнання, для зниження ризиків простою виробництва / лабораторії та відновлення працездатності у разі несправності обладнання.

Сервісне обслуговування за контрактом може включати:

  • Калібрування / юстирування без ЦСМ
  • Технічне (профілактичне) обслуговування
  • Технічний аудит
  • Валідацію
  • Повірку, калібрування ЦСМ
  • Ремонт
  • Кваліфікацію
  • Діагностику

Переваги сервісного контракту з ХЛР

  • Можливість оплати частинами
  • Заплановані графіки виїздів фахівців (не потрібно зупиняти лінію – ми враховуємо сезонність)
  • Після профілактичного обслуговування обладнання прослужить довше. Можна не боятися простоїв
  • ТО в руках досвідчених сервісних інженерів, які допоможуть лаборантам з обслуговуванням дорогих і складних приладів
  • Видаємо акт обслуговування для відповідності лабораторії вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 або готуємо обладнання до аудиту
  • Фахівці сервісної служби завжди на зв’язку
  • Можливість планувати бюджет (після ТО зрозуміло, який pecypc у обладнання, як продовжити строк його служби, чи потрібно планувати купівлю запчастин або заміну обладнання)
  • Робота з однією компанією, а не з багатьма підрядниками – зменшення витрат на виїзд різних спеціалістів
  • У разі зміни персоналу Вам не потрібно навчати нових співробітників роботи з приладами, це зроблять сервісні інженери під час замовлення послуги ТО
  • Навіть якщо Ви забули або не знали, ми заздалегідь телефонуємо та нагадуємо про обслуговування, обговорюємо чіткі строки й види робіт

Усі деталі – за посиланням.

У мене є питання...

Вітаю!

Вам, можливо, буде цікаво:
Новинки від ХЛР на XXII Міжнародному промисловому форумі
11 / 06 / 2024
Новинки від ХЛР на XXII Міжнародному промисловому форумі
ХЛР запрошує на ХХІІ Міжнародний промисловий форум
21 / 05 / 2024
ХЛР запрошує на ХХІІ Міжнародний промисловий форум
Аналізуємо ґрунт з HMP – відновлюємо інфраструктуру!
14 / 05 / 2024
Аналізуємо ґрунт з HMP – відновлюємо інфраструктуру!
Розвиваємо авіаційну інфраструктуру – ділимося досвідом
19 / 04 / 2024
Розвиваємо авіаційну інфраструктуру – ділимося досвідом
SCHOTT  – виробник високоякісних оптичних матеріалів і новий постачальник ХЛР
02 / 04 / 2024
SCHOTT – виробник високоякісних оптичних матеріалів і новий постачальник Х...
Семінар «Застосування цементобетонів»: ХЛР запропонував рішення для контролю якості
28 / 03 / 2024
Семінар «Застосування цементобетонів»: ХЛР запропонував рішення для контрол...
Конференція СOATINGS_UA: разом забезпечимо зростання українського ринку покриттів!
06 / 03 / 2024
Конференція СOATINGS_UA: разом забезпечимо зростання українського ринку пок...
Із Різдвом та Новим роком!
29 / 12 / 2023
Із Різдвом та Новим роком!