facebook

DEUTROFLUX і DEUTROMAT – магнітопорошкове виявлення тріщин на компонентах залізниці

  • Особливості

KARL DEUTSCH має широкі експертні знання в галузі випробувального обладнання й систем для залізничних компонентів.

Машина для випробування на тріщини DEUTROFLUX UWS доступна для напівосей, які були нещодавно виготовлені або пройшли ревізійні випробування. Для залізничних коліс і колісних дисків переважно використовувати систему DEUTROMAT. Для намагнічування коліс використовується потужнострумова котушка. Компонент повністю обертається один раз під час випробування, щоби покрити всю поверхню.

Придбання випробувальної машини не завжди є економічно доцільним. Ручного ярма й генератора струму (типу DEUTROPULS), а також капілярного контролю (типу KD-Check) може бути достатньо для тестового завдання.

Отримати комерційну пропозицію

Особливості

Основні характеристики

  • DEUTROFLUX UWS:
    • Перевірка на наявність поздовжніх дефектів (в осьовому напрямку) за допомогою намагнічування кільцевим полем від струму
    • Перевірка на наявність поперечних дефектів (в окружному напрямку) за допомогою рухомої котушки з приводом від двигуна та кільцевим змочуванням, активованим попереду. З міркувань часу циклу котушка може рухатися в обох напрямках, змочуючи й намагнічуючи
  • DEUTROMAT:
    • Перевірка тріщин у всіх напрямках за допомогою комбінації котушки й хомута
  • DEUTROPULS:
    • Мобільні випробування за допомогою ручного ярма й генератора струму
  • KD-CHECK:
    • Ручний капілярний контроль
    • Для важких деталей використовується навантаження краном, що добре зарекомендувало себе
зателефонувати